we found love//
IRENE RASHA ♥ MOHD HAZLAN
Dashboard | +Follow
will you marry me ???


Hi reader ;) lama rasanya tak update blogkann . malas lah ! 
hari ni baru nak bagi korang spend time sikit kat blog kite orang ni .
will you marry me ?? wohoooo ! post yang paling penat orang nak baca . 
dont have idea , sorry ! benda ni semua orang nak kann tapi still tak jadi kenyataan .
just nak share dengan korang . benda ni bukan lah mudah . memang aku belum kawin lagi 
tapi selagi belum bersedia , aku takkan nak cepat-cepat ni . ekonomi pun tunggang terbalik .
haih ! macam mana nak kawin . mulut orang mudah mengata . biasalah ! 
aku dah selalu sangat kena . masuk telinga kanan , keluar telinga kiri . lagipun setiap orang 
ada azam before married right ? perangai pun belum macam bini orang macam mana 
mau kawin . but bagi my family dorang nak secepat mungkin , siap bagi green light tau kite orang kawin 
atas sebab-sebab aku ada ciri-ciri nak jadi seorang housewife yang terbaik ! tapi kite orang tak pernah 
pertimbangkan langsung permintaan family . my grandfather plak nak cicit cepat-cepat .maklum lah cucu
first . hehe =D korang doakan yang terbaik je untuk kami .insyaallah rasa jgk korang makan nasi minyak 
nanti . nak kawin bukan kecik nak kena tanggung tau . tak percaya ? sini baca ---->

*Aku tanggung dosa2 si dia dr ibubapanya,apa saja dosa yg si dia buat,dari dedah auratnya sehingga tinggal solatnya,aku tanggung & bkn lg ibubapa si dia..Dan aku tanggung smua dosa bakal anak2 ku,jika gagal maka aku fasik,dayus & aku rela msk neraka & malaikat Zabaniyah melibas badanku sehingga pecah..

RENUNG-RENUNGKAN :)




Labels:


Posted at 08:39 | 0 comments

NAMI ♥ ZORRO
Facebook | Facebook
A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing.

Sweetstalker

CLICK HERE

About Links Entries


Credits
Editor : Irene Hazlan
Basecode by : Miss Nami
Background : Encik Google

- END -